Min Första Klackring

¨




En Klackring är en ring som är oftast större än en vanlig och uppdelad i alla fall 4 delar: vanlig fingerring, sarg, 2 sidostycken.

Detta var mitt första försök till klackring och jag kan medge att jag  och ringen blev ovänner, därför blev jag iheller inte nöjd med den för allt misslyckades, den blev tillochmed itusågad en gång och sen fick den helt enkelt va som den är, dock ser man precis inga "skavanker" på bilderna men de finns där.

Hade även en tanke med färgen och formen med denna, det skulle vara ett par kattöron och just mässingsfärgen är nästan samma som katten där hemma, dock ser det ut som öronen på ringen varit med om myket slagsmål;)



// © iDa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0