Hemliga lådan

Följande bilder visar vad min "hemliga låda blev" , hemliga lådan var ett paket jag fick första dagen jag började skolan där alla fick varsit material och jag fick pappersremsor.




1.Ett glatt armband (eller ev. halsband) med ballonger med pappersfyllning och tyg remsa att knyta med





2.Olika "istapp" formade pappersremshängen med lim på





3.Olika hängen med lim och annat smått och gott, även en flätad ring syns med en limmad pappersros







4.Ett halsband av snurrade pappersremsor/ pappersrosor som är sammansatta och pålimmade på ett flätat band






5.En boll som jag först limmade på pappersremsor på en ballong sedan tog jag lim utanpå papperslagret - Jag lät det sedan torka ordentligt och sen tog jag hål på ballongen



// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0