L I K G I L T I G

Vi hade då redovisning på sneak peaken jag visade innan på en ostbit. Här är det färdiga resultatet.



 

 

 

Det hela började med at vi fick varsin lapp med ett ord som vi inte fick säga till någon i klassen men idag var det så redovisning och jag kunde äntligen avslöja mitt ord som var likgiltig men innan vi avslöjade vilka våra ord var fick vi postIt lappar som vi sedan skulle skriva på vad vi tänkte på när vi såg de andras smycken och sen sätta lapparna up och ner vid smycket. Sedan fick vi alla läsa upp vad vi fått för ord eller liknande och orden jag fick på mitt osthalsband eller likgiltighets halsband var:

OST

FROSSA

MÖSS

TECKNAD FILM =)

IHÅLIGT

SMAK KÄNSLA

MAT

KANTIG
 



allt detta började med att jag frågade min pappa om vad han tänkte på när jag sa ordet och det blev då "det är som en hushållsost, utan smak utan lukt och ingen fin färg" och då ritade jag en ost bit och sedan blev det då ”sneak peak” osten. Sen jobbade jag vidare på det hela och resultatet blev som bilderna visar.



//© iDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0